Vector 1350

Kody Alarmowe Carrier Transicold

Vector 1350

KodOpis kodów błędów Vector 1350
1NISKI POZIOM OLEJU
11NISKIE CIŚNIENIE OLEJU SILNIKOWEGO
12WYSOKA TEMP. PŁYNU CHŁODZĄCEGO DIESLA
13WYSOKIE CIŚNIENIE NA TŁOCZENIU
14WYSOKI POBÓR PRĄDU ZMIENNEGO
15WYSOKIE NAPIĘCIE AKUMULATORA
16NISKIE NAPIĘCIE AKUMULATORA
17WYSOKA TEMPERATURA NA TŁOCZENIU
18NISKIE CIŚNIENIE CZYNNIKA CHŁODNICZEGO
19WYŁĄCZENIE URZĄDZENIA BRAK PALIWA
20ALARMY SPRĘŻARKI PRZEKROCZONE
21WYMAGANY RESET W WARSZTACIE
27WYSOKIE CIŚNIENIE SSANIA
28NISKA RÓŻNICA CIŚNIEŃ W OBIEGU CHŁODNICZYM
29SPRAWDŹ OBIEG GRZANIA
30BRAK PRACY PRZEZ MIN. CZAS
31NIEUDANY AUTOMATYCZNY START
34NIEUDANE ZATRZYMANIE SILNIKA DIESLA
35SPRAWDŹ OBWÓD ROZRUSZNIKA
36SPRAWDŹ TEMPERATURĘ PŁYNU CHŁODZ. DIESLA
37SPRAWDŹ NISKĄ PRĘDKOŚĆ SILNIKA
38SPRAWDŹ WYSOKĄ PRĘDKOŚĆ SILNIKA
39SPRAWDŹ OBROTY SILNIKA DIESLA
41ZABLOKOWANY SILNIK
53TEMPERATURA POZA ZAKRESEM
54NIEUDANE ODSZRANIANIE
55SPRAWDŹ PNEUMATYCZNY CZUJNIK ODSZRANIANIA
56SPRAWDŹ PRZEPŁYW POWIETRZA PRZEZ PAROWNIK
57SPRAWDŹ ZDALNY WYŁĄCZNIK 1
59BRAK REJESTROWANIA DANYCH
60NIEPOPRAWNY CZAS W REJESTRATORZE DANYCH
61OTWARTE DRZWI
73BRAK ZASILANIA – SPRAWDŹ KABEL
76PRZEGRZANIE WENTYLATORA SKRAPLACZA
77PRZEGRZANIE WENTYLATORÓW PAROWNIKA
81SPRAWDŹ PRZEKAŹNIK PODGRZEWANIA PALIWA
84SPRAWDŹ POMARAŃCZOWĄ LAMPKĘ WSKAŹNIKA ŚWIETLNEGO KIEROWCY
85SPRAWDŹ OBWÓD ZAWORU ODCIĄŻAJĄCEGO UL
93SPRAWDŹ OBWÓD „BRZĘCZYKA”
95SPRAWDŹ STYCZNIK WENTYLATORA SKRAPLACZA
96SPRAWDŹ STYCZNIK GENERATORA
100BŁĄD GENERATORA
109SPRAWDŹ STYCZNIK WENYLATORÓW PAROWNIKA
121SPRAWDŹ CZUJNIK TEMP. ZEWNĘTRZNEJ AAT
122SPRAWDŹ CZUJNIK RAT
123SPRAWDŹ CZUJNIK SAT
125SPRAWDŹ CZUJNIK TEMP. TŁOCZENIA CDP
126SPRAWDŹ CZUJNIK POZIOMU PALIWA FLS
129SPRAWDŹ CZUJNIK POZIOMU PŁYNU CHŁODZĄCEGO ENCT
130SPRAWDŹ CZUJNIK OBROTÓW ENSSR
132SPRAWDŹ CZUJNIK KOŃCA ODSZRANIANIA DTT
223WYMAGANY PRZEGLĄD SERWISOWY DIESEL
224WYMAGANY PRZEGLĄD SERWISOWY SILNIKA ELEKTRYCZNEGO
225WYMAGANY PRZEGLĄD SERWISOWY
232BŁĄD NASTAWY TEMPERATURY
233BŁĄD – MODEL URZĄDZENIA
237BŁĄD NASTAW PARAMETRÓW FUNKCYJNYCH
238BŁĄD KONFIGURACJI
245BŁĄD ZAPISU/KASOWANIA
246BŁĄD SUMY KONTROLNEJ NVD
248BŁAD INFORMACJI KONTROLERA
249BŁĄD SYSTEMU
2000BŁĄD OPROGRAMOWANIA
3000PRZECIĄŻENIE SILNIKA ELEKTRYCZNEGO
3002POŚLIZG SPRZĘGŁA
5002SPRAWDŹ PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA
5003SPRAWDŹ PRZEKAŹNIK TRYBU DIESEL/ELECTRIC
5007SPRAWDŹ BEZPIECZNIK F3 MIKROPROCESORA SMV
5008SPRAWDŹ BEZPIECZNIK F10 MIKROPROCESORA MM
5012SPRAWDŹ OBWÓD ZASILANIA MIKROPROCESORA ENCU
5014BŁĄD ROZRUSZNIKA
5015BŁĄD ZAWORU TRÓJDROŻNEGO
5017SPRAWDŹ OBWÓD ŚWIEC ŻAROWYCH
5018SPRAWDŹ OBWÓD KONTROLI ZASILANIA
5024SPRAWDŹ PRACĘ SILNIKA ELEKTRYCZNEGO
5025SPRAWDŹ ZASILANIE POSTOJOWE I STYCZNIK PSCON
5026SPRAWDŹ ZASILANIE POSTOJOWE I KOLEJNOĆ FAZ
6001ALARM WSKAŹNIKA ŚWIETLNEGO KIEROWCY
6002TRYB OCHRONY SPRĘŻARKI –WYSOKA TEMPERATURA ZEWNĘTRZNA AAT
20100BŁĄD MAGISTRALI CAN MM-PANEL STEROWANIA
21100BŁĄD MAGISTRALI CAN MM
22100BŁĄD WEWNĘTRZNY WEJŚĆ MM
22101WEJŚCIE 1-NISKIE NAPIĘCIE CZUJNIKA
22102WEJŚCIE 1-WYSOKIE NAPIĘCIE CZUJNIKA
22103WEJŚCIE 1 –UTRATA KONFIGURACJI
23100BŁĄD WEWNĘTRZNY WYJŚĆ MM
23101WYJŚCIE 1- UTRATA KONFIGURACJI
25101WYSOKI POBÓR PRĄDU – ZAWÓR MODULACJI SSANIA
25102NAPIĘCIE MODUŁU SMV
26100BŁĄD MAGISTRALI CAN MM-ENCU
26101PRZEGRZANIE SILNIKA DIESEL
26102NISKA TEMP. PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK
26103WYSOKA TEMP. PŁYNU CHŁODZĄCEGO SILNIK
26104WYSOKIE NAPIĘCIE AKUMULATORA
26105WYSOKA PRĘDKOŚĆ OBROTOWA SILNIKA
26106NISKIE NAPIĘCIE CZUJNIKA OBROTÓW ENSSN
26107NISKIE CIŚNIENIE OLEJU SILNIKOWEGO
26108BŁĄD CZUJNIKA POŁOŻENIA LISTWY POMPY WTRYSKOWEJ RPS
26109BŁAD CEWKI FSA
26110BŁAD CZUJNIKA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ ENSSN
26111NISKIE NAPIĘCIE CZUJNIKA CIŚNIENIA W KOLEKTORZE DOLOTOWYM SILNIKA
26112WYSOKIE NAPIĘCIE CZUJNIKA CIŚNIENIA W KOLEKTORZE DOLOTOWYM SILNIKA
27100BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM KOMUNIKACJI COMM
27200BRAK KOMUNIKACJI Z OPCJONALNYM MODUŁEM KOMUNIKACJI COMM

 

0 +
Firm współpracujących

Opracowywanie innowacyjnych rozwiązań dotyczących łańcucha chłodniczego jest głęboko zakorzenione w kulturze firmy Carrier Transicold, gdzie przestrzeganie zasad zachowania ciągłości łańcucha chłodniczego ma kluczowe znacznie dla zapewnienia optymalnych warunków dostawy łatwo psujących się, świeżych i mrożonych towarów do klientów.

E-DRIVE® - WYPRÓBOWANA TECHNOLOGIA OD 1999 R.

Całkowicie elektryczna technologia E-Drive® eliminuje mechaniczne przekazywanie napędu stosowane w układach z napędem paskowym i przekształca mechaniczną energię silnika w energię elektryczną.

To unikalne i opatentowane rozwiązanie zapewnia znakomitą wydajność łańcucha chłodniczego, zmniejszając emisję CO2 i całkowite koszty eksploatacji.

  • Sprawność eksploatacyjna sięgająca 99,4%
  • Dokładność utrzymywania temperatury łańcucha chłodniczego +/-0,8°C
  • Zmniejszona emisja dwutlenku węgla

AdvanTE3C - Innowacyjność ukierunkowana na klienta

Zasadniczą sprawą dla naszych klientów jest optymalny transport ich produktów i dostarczanie tych produktów przy zachowaniu najlepszej jakości. Centrum Rozwiązań AdvanTE³C to ogólnoświatowa grupa ekspertów w dziedzinie wydajności i środowiska naturalnego, skupiająca się na opracowywaniu rozwiązań transportowych nieszkodliwych dla środowiska.

Prowadzone przez nich badania doprowadzą w przyszłości do wdrożenia nowych technologii, prowadzących do przedefiniowania łańcucha chłodniczego.

Rien_Boom_trucks

COMPANY PROFILE

Rien Boom reefer transport
Specialized in reefer container transportation Europe wide

NEED

  • Delivering of reefer containers throughout Europe with own reliable and clean Euro 6 driven genset
  • Low weight and low emission
  • High payload because of heavy weight containers and maximal weight restrictions per country

SOLUTION

ECO-DRIVE genset tractor unit with 30 kVA

  • Drives 1or 2 reefer containers at the same time
  • Low weight of ECO-DRIVE (185 kg) gives Rien Boom maximum payload to transport every possible reefer which is available
carrier-supra-cng-on-road

Discover Supra units with a new package to reduce emissions.

The package comprises three key elements:

  • low emission diesel engine to reduce particulate matter by up to 50 percent versus the standard engine.
  • New R-452A refrigerant which has the same cooling capacity, fuel efficiency, reliability and refrigerant charge as the standard R-404A, but offers a 45 percent reduction in Global Warming Potential (GWP).
  • Silent option kit, which helps to reduce unit noise emissions is included in the package. To minimise noise emissions further, the “Low Emissions Pack” can be specified on the ultra-low noise, PIEK-compliant Supra City units, which operate below 60 decibels and are ideal for night-time deliveries in urban areas.

carrier-low-emissions-logo

Low emissions engine

r452a-inside-logo

Refrigerant -45% GWP

silent-city-illustration

piek-logocertified
-60 db