Kod |
Oznaczenie |
Opis |
AL0 |
ENG OIL |
Niskie ciśnienie oleju (sprawdź ilość oleju w silniku). |
AL1 |
ENG HOT |
Wysoka temp. cieczy chłodzącej Diesla (sprawdź ilość wody w układzie i paski klinowe). |
AL2 |
HI PRESS |
Wysokie ciśnienie tłoczenia sprężarki (sprawdź paski klinowe, przemyj skraplacz). |
AL3 |
STARTFAIL |
Nieudany start na AUTOMACIE (spróbuj odpalić na pracy ręcznej). |
AL4 |
LOW BATT |
Niskie napięcie akumulatora (nałąduj akumulator, sprawdź paski od alternatora i połączenia kablowe). |
AL5 |
HI BATT |
Za wysokie napięcie ładowania akumulatora (uszkodzony regulator napięcia). |
AL6 |
DEFRFAIL |
Przekroczony czas odmrażania - DEFROST (sprawdź ilość czynnika chłodniczego FREONU). |
AL7 |
ALT AUX |
Brak ładowania alternatora (sprawdź paski klinowe alternatora i połączenia kablowe). |
AL8 |
STARTER |
Uszkodzony rozrusznik Diesla. |
AL9 |
RA SENSOR |
Uszkodzony czujnik temperatury powietrza wylatującego. |
AL10 |
SA SENSOR |
Uszkodzony czujnik temperatury powietrza wylatującego.. |
AL11 |
WT SENSOR |
Uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. |
AL12 |
HIGH CDT |
Wysoka temperatura na rurze tłocznej sprężarki. |
AL13 |
CD SENSOR |
Uszkodzony czujnik na rurze tłocznej, sprężarki. |
AL14 |
SBY MOTOR |
Brak startu na silniku elektrycznym (sprawdź połączenie sieci elektrycznej z agregatem). |
AL15 |
FUSE BAD |
Uszkodzony bezpiecznik. |
AL16 |
- |
- |
AL17 |
DISPLAY |
Brak komunikacji wyświetlacza z płytą główną. |
AL18 |
SERVICE 1 |
Przekroczony pierwszy licznik motogodzin między-serwisowych. |
AL19 |
SERVICE 2 |
Przekroczony drugi licznik motogodzin między-serwisowych. |
AL20 |
OUT RANGE |
Temperatura poza nastawą. |
AL21 |
2RA OUT |
Temperatura w 2 komorze poza nastawą. |
AL22 |
3RA OUT |
Temperatura w 3 komorze poza nastawą. |
AL23 |
CLUTCH |
Uszkodzone sprzęgło turbiny. |