MAXIMA 1200 jest urządzeniem chłodniczym CARRIER Transicold przeznaczonym do transportu towarów w naczepach chłodniczych o pojemności 33 europalet i długości 13,60 m. Urządzenie powstało na bazie poprzedniej wersji agregatu Maxima2 produkowanego od wielu lat. Maxima 1200 oferuje nowe wzornictwo,  redukcję poziomu hałasu uzyskaną dzięki nowym elementom obudowy i nowemu filtrowi powietrza, zwiększoną wentylację zabudowy chłodniczej, czterokrotnie większą odporność na korozję, nowy panel sterowania, sterowanie mikroprocesorowe i układ Start/Stop w wyposażeniu standardowym. Razem z agregatem Maxima 1200 firma CARRIER Transicold zaprezentowała urządzenie o nazwie MAXIMA 1000 przeznaczone do montażu na przyczepach. Brak dolnego pasa obudowy, co zmniejsza wymiary agregatu, ułatwia montaż na pojazdach ciągnionych. Panel sterowania montowany jest na ścianie zabudowy chłodniczej. Silnik Diesla agregatu pracuje wyłącznie na niskich obrotach dzięki czemu wyeliminowano część jego podzespołów i zwiększono żywotność jednostki napędowej. Miało to również wpływ na zmniejszenie poziomu głośności agregatu co ma bardzo duże znaczenie przy dystrybucji miejskiej.

  Na bazie agregatów Maxima 1200 i Vector 1800 zbudowano serię specjalistycznych urządzeń chłodniczych MULTITEMPERATUROWYCH: Maxima 1200 Mt° oraz Vector 1800 Mt°. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących tych urządzeń prosimy o kontakt z firmą Frigipol.

 

  VECTOR 1800 jest urządzeniem chłodniczym CARRIER Transicold przeznaczonym do transportu towarów w naczepach chłodniczych o pojemności 33 europalet i długości 13,60 m skonstruowanym według koncepcji All Electric. Vector 1800 łączy w sobie zaawansowaną technologię, niezawodność działania i bardzo niskie koszty eksploatacji.


Vector 1800 oferuje:

  • półhermetyczną, sześciotłokową sprężarkę, o pojemności 690 cm3, zintegrowaną z silnikiem elektrycznym,
  • wyrównaną cyrkulację powietrza wewnątrz nadwozia, dzięki parze nowej generacji wentylatorów i dwóm wylotom powietrza,
  • o 50% skrócony czas spadku temperatury od +30°C do -20°C w porównaniu z konwencjonalnymi urządzeniami,
  • automatyczny korektor faz oraz elektryczne odszranianie i grzanie jako standardowe wyposażenie,
  • wyeliminowanie eksploatacyjnych części "wysokiego ryzyka" takich jak: paski klinowe (występuje tylko jeden), wibroabsorbery, sprzęgła, zawór trójdrożny, alternator, łożyska wentylatorów, uszczelnienia wału sprężarki i wiele innych,
  •  LogiCOLD - wbudowany w urządzenie, prosty w obsłudze, nowej generacji mikroprocesor umożliwiający:
    - precyzyjne kontrolowanie temperatury (maksymalne odchylenie 0,3°C),
    - szybką diagnostykę wszystkich podzespołów urządzenia i zapamiętywanie danych dzięki karcie PCMCIA (pamięć 512 KB),
    - wyświetlanie pełnych komunikatów dotyczących pracy urządzenia i stanów alarmowych, w jednym z ośmiu języków wybranych przez użytkownika.
    OPCJE:
    - dodatkowe wyciszenie
    - łączność satelitarna (euteltracs)

   

Agregaty chłodnicze naczepowe:   

  • Maxima 1000/1300
  • Vector 1800
    wersje multitemperaturowe:
  • Maxima 1300 Mt°
  • Vector 1800 Mt°

Maxima 1300 Carrier Transicold

 

 

Vector 1850

 

Rejestrator Temperatury DataCold

Vector 1850

 

Agregat chłodniczy

Rodzaj napędu

Wydajność chłodnicza przy temp. zewn. +30°C (Watt)

Wentylacja (m3/h)

Obroty silnika Diesla (obr/m)

Przeglądy okresowe (h)

Waga (kg)

Czynnik chłodniczy

dla 0°C

dla -20°C

Maxima 1000

silnik spalinowy

10200

6100

4600

1600

1500/2000

765

R404A

silnik elektryczny

10200

5800

795

Maxima 1200

silnik spalinowy

12000

7200

5100

1450/1900

1500/2000

795

R404A

silnik elektryczny

11200

6600

825

Vector 1800

silnik spalinowy

17200

9200

6000

1350/1950

1500/3000

890

R404A

silnik elektryczny

13200

8600